duminică, 1 august 2010

Irina Begu şi Elena Bogdan îşi fac planuri pentru dublu

Foto: Marian-Valentin BURLACU / ADEVĂRUL 
Aflate la al doilea turneu de dublu disputat împreună - la anteriorul, în iunie, la Sarajevo, au pierdut (3-6, 3-6) în primul tur -, Elena Bogdan şi Irina Begu au reuşit să câştige trofeul la “Ruxandra Dragomir Open” (75.000 de dolari).
În finală, tinerele jucătoare din ţara noastră au trecut cu uşurinţă (6-1, 6-1) de perechea argentiniană Maria Irigoyen - Florencia Molinero.
"M-am simţit foarte bine jucând acasă şi având o parteneră din România. Am putut comunica foarte bine şi am schimbat puţin tactica faţă de primul turneu când am jucat împreună şi a ieşit foarte bine, deşi adversarele sunt mai bine clasate decât noi", a declarat pentru "Adevărul" Elena Bogdan (19 ani), care săptămâna aceasta participă la un turneu în Italia. În vârstă de 20 de ani, Irina Begu a completat-o pe colega ei. "Această victorie ne dă încredere.
Finala am dominat-o, iar atunci când adversarele au încercat să schimbe am reacţionat imediat", ne-a mărturisit Irina, care va disputa două turnee în Germania. Cele două jucătoare speră să joace mai mult împreună la dublu, mai ales că poziţionarea lor în clasament le permite acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MICA OVALIE 1

VIDEO: Au supravieţuit 72 de zile la 4.000 de metri altitudine!